Auteur Sujet: Installation faisceau Kufatec sièges chauffants, éléctrique, et lombaires  (Lu 1688 fois)

0 Membres et 1 Invité sur ce sujet

Hors ligne Matt.

  • Membre
  • **
  • Messages: 87
  • Karma: 0
Bonjour,
Avis a ceux ayant fais la modif et pouvant m'aider.
Alors, j'ai posé le faisceau en suivant la notice

"Installation Guide

In the new version there is just one control unit, located under the driver seat.

-Red/white wire with imprint „Dauerplus“     -      Free fuse at the fuse box (constant)

-Grey wire without imprint                        -      Ignition positive

Brown wire with imprint „Masse“                -      groundpoint at A-column, driver’s side

White wire without imprint                        -      BCM connector B, PIN 21

Climate control panel, 20-pin connector

Grey wire with imprint „blau/rot“                 -     Climate panel, 20-pin connector, PIN 11

                                                                  (with Climatronic)

Grey wire with imprint „blau“                      -     Climate panel, 20-pin connector, PIN 10

                                                                  (with Climatronic)

Grey wire without imprint                          -      From Climate panel, 20-pin connector, PIN 12 to fuse box SC4
                                                                  (ignition positive with  10A) "


Premier souci rencontré: Comme vous pouvez le constater, la notice me mentionne 7fils or sur mon faisceau j'en ai 9!
C'est donc pour cette raison que j'aimerais que quelqu'un ayant fait la modif puisse me dire quoi faire des 2 fils restants.
Ensuite j'aurais besoin d'aide pour le codage:

"For the coding, please contact a VW / Audi Authorised Workshop.

The onboard supply control unit (Address 09) must be coded as following for heated seats function:

Byte 22         -         Bit 2  "

Merci a vous  ;)

Hors ligne CdaBmg

  • Membre
  • **
  • Messages: 87
  • Country: be
  • Bruxelles
  • Karma: 0
  • Sexe: Homme

  • 10/2012
  • Seat Leon
  • TFSI 211CV BM6
  • FR
Hello, tu as réussi à câbler pour finir les sièges chauffants?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal